[SOLVED] How to make custom ingame ui?

I wanna make an ui like this


(upload://aWq6yM2FGi5j0jnURtus1fjQ0Ak.jpeg)
Btw this is a webgame.
So if anyone knows how to make a ui like lz comment below!!!:grinning:![25%20AM|690x387]

Making an ui like that takes some time. You’ll need someone to design sprites and layout. Plus, you’ll need a lot of code. You’ll need some animation to add to the look, as well. Currently, MatrexBall doesn’t look bad. Although, we should improve one update at a time. With enough patience and time, we might be able to build it up to look somewhat like this. Maybe even better. This may not answer your question, but there is a lot needed to making a good looking ui. You need to take it one step at a time.

mhm tbh I just I looked up youtube turtorials but idk if itś possible in html?

It is possible, but what I’m saying is that it will take some time to create something like that.

ok buddy lol this 20 characters thing is kinda annoying!!!

Just add random numbers.

01111001 01101111 01110101 01100011 01100001 01101110 01100001 01101100 01110011 01101111 01110101 01110011 01100101 01100010 01101001 01101110 01100001 01110010 01111001 01100011 01101111 01100100 01100101

ok budy lol btw we need to work on the ui

okay.

01110111 01101000 01111001 01100100 01101001 01100100 01111001 01101111 01110101 01110100 01110010 01100001 01101110 01110011 01101100 01100001 01110100 01100101 01110100 01101000 01101001 01110011 00111111